Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~RozewiczRozanska | użytkownik

imię i nazwiskoRozewicz-Rozanska adresŁódź zarejestrowany28.09.2007 @12:51:48 ostatnio na stronie25.01.2012 @16:53:53

...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty56 komentarze1457 posty na forum0

komentarze
~CerBEER    20.10.2007 @20:09:54
dzieki za odwiedziny
_______
~Comodo rewelacja 09.07.2011 @05:11:10
Ładna dziewczyna, reszta kiepska
Daje maxa, bo jest goła
~Monica    20.10.2007 @17:10:39
super but!
cieszę się, że spodobał Ci się mój rysunek
~AdrianaSzopinska    20.10.2007 @16:10:54
faktycznie :D

a Ty w sumie z okolic to zapraszam (kliknij w link w sygnaturce)
~AdrianaSzopinska    20.10.2007 @16:00:49
dziękuję :D
~rokford    20.10.2007 @08:24:49
Dziękuje za odwiedziny.Ciesze sie z ocen.Jednak martwię sie żeby w tych czasochłonnych zajęciach własnych nie zgubiła Pani siebie.Tym bardziej iż z Pani portretów,twarzy przebija powaga zaduma .Twarze są podparte dłońmi zamyślone -frasobliwe.Myślę ze odległości mich urodzin mogę to napisac. Zapraszam.
~maciek80    19.10.2007 @21:24:57
ano racja
_______
...czasem można otworzyć usta z zachwytu... by zamknąć je ziewnięciem...
-----
Zobacz jak łatwo możesz zostać oceniaczem digartowskim http://maciek80.digart.pl/
~RozewiczRozanska    19.10.2007 @21:21:15
szczerze napisalam wiem ze malo zachecajace ale podobno trzeba byc prawdomownym odrobina samokrytyki nikomu nie szkodzi...
_______
Skąd wiem, że nie mam przyjaciół? To bardzo proste. Odkryłem to owego dnia kiedy miałem zamiar się zabić, żeby im wypłatać figla, żeby ich ukarać w pewnien sposób...
~maciek80    19.10.2007 @21:19:49
ciekawy opis w profilu - szczegolnie spodobaly mi sie Twoje zajecia w wolnych chwilach - zwlaszcza: 'foszki' i 'chimery'
_______
...czasem można otworzyć usta z zachwytu... by zamknąć je ziewnięciem...
-----
Zobacz jak łatwo możesz zostać oceniaczem digartowskim http://maciek80.digart.pl/
~maciek80    19.10.2007 @21:18:20
a ja dla odmiany z gornej pozdrawiam
_______
...czasem można otworzyć usta z zachwytu... by zamknąć je ziewnięciem...
-----
Zobacz jak łatwo możesz zostać oceniaczem digartowskim http://maciek80.digart.pl/
^chillinqua    19.10.2007 @15:34:12
dzieki za oceny fajna masz tu galerie wpadne jak bd miec wiecej czasu...
_______
A person shows what he is by what he does with what he has
~soko    18.10.2007 @21:45:52
Merrcii Siniorita
~tersika    18.10.2007 @21:42:36
o dziekuje
~skh    18.10.2007 @16:36:55
dzieki;]
~Avadra    18.10.2007 @11:17:28
thx
_______
To wódka?słabym głosem zapytała Małgorzata.Na litość boską,królowo zachrypiał,czy ośmieliłbym się poczęstować Kobietę wódką,to czysty spirytu
~szopcias    18.10.2007 @10:21:09
http://www.digart.pl/praca/1126728/portret.html nie dalo sie ostrzej przynajmniej nie tym obiektywem. hehehe
dzieki za komenatrze. jeszcze sie u Ciebie pojawie
_______
Post mortem est nulla voluptas
Quicquid Latine dictum sit, altum videtur...

http://www.michalszopa.com | http://zdjeciaslubne.krakow.pl | http://www.mwp-studio.com | http://www.madewithpassion.pl | http://blog.michalszopa.com - faza rozwoju
~halin3    18.10.2007 @10:19:44

thanks
_______
spraw bym umiał się cieszyć
http://www.digart.pl/grupy/5145/przemyslana_zabawa_fotografia/ zapraszam do grupy
~deggial    17.10.2007 @08:12:31
spoko nazwisko jest the best a moja galeria staram sie rozwijac moja pasję i staram sie robić zdiecia sercem pozdrawiam i miłego dzionka zycze.
~deggial    17.10.2007 @08:00:18
o Ciocia
dzieki Pani Rózańska za obserwacje miło mi i zycze miłego dnia
~maciey    16.10.2007 @18:58:36
Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam i miłego dnia życzę!
~tomvas7    16.10.2007 @18:39:20
merci
~RozewiczRozanska    16.10.2007 @17:43:44
dzieki
_______
Skąd wiem, że nie mam przyjaciół? To bardzo proste. Odkryłem to owego dnia kiedy miałem zamiar się zabić, żeby im wypłatać figla, żeby ich ukarać w pewnien sposób...
~psychoszajber    16.10.2007 @17:42:19
rewelacyjna galeriaośmiele się obserwować pozdrawiam
~megapixel    16.10.2007 @17:02:41
Dzięki.
Pozdrawiam.
~marta82    16.10.2007 @16:53:43
~aston25    16.10.2007 @13:27:39
Dziękować
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt